ELECCIONS a ÒRGANS de GOVERN

Nova victòria de CCOO a Caixa Penedès

El passat 17 de febrer, es van celebrar les eleccions per a renovar la meitat dels representants dels treballadors i treballadores de la plantilla als Òrgans de Govern.

secció sindical de CAIXA PENEDÈS

Un cop efectuat l’escrutini, els resultats han estat els següents:

Sobre un cens de 2243 votants, han votat 1513 treballadors i treballadores de la plantilla; això és un 67,45%, per tant hi ha hagut una abstenció d’un 32,55%. Hi ha hagut 51 vots en blans i 10 de nuls. Dels vots vàlids van correspondre a les tres candidatures els següents:
CCOO 766 vots
UGT 365 vots
SECP 321 vots
Per tant, a la vista dels resultats, els cinc consellers que havien de renovar els seus càrrecs s’han repartit de la següents manera:
CCOO 3 consellers que són Joan Santó, Rosa Alonso i Mario Rifaterra
UGT 1 conseller que és Joan Maza
SECP 1 conseller que és Josep Enric Canton
Amb la qual cosa CCOO hem renovat la majoria absoluta dels consellers de l’Assemblea General, que queda, ara, així: CCOO 6 consellers, UGT 2 consellers i SECP 2 consellers.
Tot això ens dóna una gran satisfacció, no cal dir-ho, perquè demostra, un cop més, que els treballadors i treballadores de Caixa Penedès teniu, majoritàriament, confiança en la nostra Secció Sindical. Hem superat el handicap de canvi de sistema –que ha beneficiat a las candidatures minoritàries- d’eleccions, que abans era per estaments i ara, a proposta nostra, és per candidatures. Sabrem fer-nos dignes d’aquesta confiança, com ho hem fet fins avui. La vostra veu se seguirà sentint al si de l’Assemblea General i al Consell d’Administració.
Gràcies a tots i totes que ens han votat.

18 de febrer de 2005