CCOO inicia mobilitzacions en defensa del Conveni d'enginyeries i Oficines d'estudis tècnics

El proper 5 de febrer CCOO Serveis ha convocat als seus representants sindicals del sector d'enginyeries i d'Oficines d'estudis tècnics a una assemblea informativa a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, a les 11 hores i a les 12 hores a concentrar-se davant  Foment del Treball, Via Laietana 32-34, per reclamar a la patronal que reprengui les negociacions del Conveni sectorial i desisteixi de la seva voluntat de precaritzar les condicions laborals de les plantilles.

CCOO denuncia la persistència de la patronal de voler precaritzar més les condicions laborals de les seves plantilles amb propostes de pèrdua de drets, augment del màxim diari de la jornada laboral i amb unes propostes d'increments salarials que seguirien minvant la capacitat adquisitiva d'uns sous congelats des del 2013.

Per CCOO la voluntat de la patronal de donar per vençut el Conveni Estatal d'Enginyeries i Oficines d'estudis tècnics genera un impacte negatiu en el sector que no beneficia a cap de les parts i reclama que reprengui el diàleg i les negociacions per aconseguir un conveni amb condicions dignes i properes a la realitat.

CCOO Serveis Catalunya