Convocada concentració davant botigues de Portal de l´Àngel, 9 i 20, d´11 a 13 hores

CCOO denuncia l´abús que fa H&M d´acomiadar per emmalaltir

H&M a Catalunya ha acomiadat a 5 persones per la via de l’Art. 52 d) de l’ET dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivat per les faltes d’assistència justificades però intermitents. CCOO ha convocat una concentració a Barcelona, en la que assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, el dimecres 11 de desembre davant les botigues del Portal de l’Àngel (números 9 i 20) d’11 a 13 hores per manifestar el seu rebuig, reclamar la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica.

CCOO denuncia que aquestes 5 dones acomiadades sota aquesta modalitat permet justificar acomiadaments de baix cost generant una incertesa laboral entre la plantilla, creant por en emmalaltir i agafar la baixa.

La Secció Sindical de CCOO va comunicar a l’empresa, el malestar i total rebuig davant aquesta decisió d’acomiadar aprofitant l’art. 52 d), que quan es va modificar a través de la reforma laboral del 2012, CCOO ja va manifestar el seu total rebuig.