Archivado en Comunicats, Salari

Els nostres salaris pugen el 2% des de l’1 de gener de 2009

L'economat i l'aportació al pla de pensions augmentaran un 2%

12-01-2009 Novament constatem que la negociació col·lectiva és la millor fórmula per mantenir els nostres salaris i organitzar la defensa dels nostres interessos. (PDF:Cat)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Els nostres salaris pugen el 2% des de l'1 de gener de 2009

El Conveni Col·lectiu de Banca 2007-2010 estableix que els nostres salaris s'incrementin des de l'1 de gener en un 2%.

1. La dada de l'IPC de 2008 és coneguda, tot i que no és oficial. Dècima amunt, dècima avall, es situarà al voltant de l'1,5%. Això vol dir, mig punt per sota de l'increment dels nostres salaris, cosa que representa una millora significativa del nostre poder adquisitiu.

2. Això també comporta que els nostres salaris no s'han de revisar una vegada ha finalitzat el 2008, però si que s'haurà de fer al final de 2009 si l'increment de l'IPC es situa per sobre del 2%, ja que mantenim la clàusula de revisió salarial per a 2009 i 2010.

En la nòmina de gener augmentaran en un 2% els conceptes salarials J.11 Economat i J.12 Aportació al pla de pensions
J.11 Economat
Qui va cobrar un import en la nòmina de 2008, per aquest concepte, el veurà incrementat en un 2%.
J.12 Aportació al pla de pensions

Col·lectiu A, A1, A2 y C:
481,89 euros

Col·lectiu B:
739,88 euros

També les hem fet conèixer als bancs, amb l'objectiu que puguem cobrar l'increment salarial aquest mes de gener.

Novament constatem que la negociació col·lectiva és la millor fórmula per mantenir els nostres salaris i organitzar la defensa dels nostres interessos. La capacitat negociadora dels sindicats és la garantia més gran per aconseguir els nostres objectius i regular i millorar les nostres condicions laborals.

Gener de 2009