Archivado en Comunicados, Negociacion Colectiva

CCOO valora molt positivament l’èxit de la segona jornada de vaga de Telemàrqueting

DILLUNS 17 DE MAIG.- Per segon cop, més del 90% dels treballadors i treballadores del sector de Telemàqueting realitzen aturades

Nota de premsa emesa per la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO):

Més del 90% dels treballadors i treballadores de les empreses de Telemàrqueting han secundat massivament l'atur convocat per a avui en el torn del matí, entre les 11 i les 12.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Per segona vegada, ha sigut més que significatiu que la gran majoria dels serveis d'atenció telefònica que presten les empreses de Telemàrqueting per a clients com: Endesa, Iberdrola, Unión FENOSA, Repsol, Gas Natural, RENFE, Canal +, Digital +, Auna, Vodafone, Movistar, Telefònica, BBVA, SCH, Patagón, Citibank, i moltes altres empreses dels més diversos sectors; entre les 11 i les 12 hores d'avui no prestaven servei i mantenien com única resposta una lacònica veu gravada que advertia de problemes tècnics o aliens que no serien resolts fins després de les 12 hores. Fins i tot en serveis on s'han imposat serveis mínims sense donar audiència als representants dels treballadors; s'han vist bloquejats.

CCOO vam esperar que la patronal del Sector AEMT hagi pres bona nota del gran seguiment de la vaga d'aquest matí, i del que s'espera per als propers torns de tarda i nit.

Si no canvien i mantenen el seu tancament, lamentablement els usuaris i clients dels serveis d'atenció telefònica es trobaran el pròxim dia 20 de maig amb la mateixa paralització que s'ha sofert avui i divendres passat 14.

Els treballadors i treballadores han reivindicat que s'acceptin les condicions laborals que estan plantejant en la taula del conveni:

Per la reducció substantiva de la precarietat i la temporalitat: regulació de la
subrogació i increment dels contractes indefinits. Major estabilitat.

Per una millor regulació i ordenació del temps de treball per a fer compatible la flexibilitat i la conciliació de la vida laboral i familiar.

Per la definició adequada i realista de classificació professional.

Per un increment dels salaris que garanteixi el guany del poder adquisitiu.