Archivado en Comunicats, Previsio Social

Nova comissió de control en el pla de pensions

28 02 03 Nova Comissió de Control a la qual hem notificat unes deficiències que s’han produït en la comunicació dels drets consolidats a aquest Col·lectiu A1. S’ha aprovat que, després de contrastar els PE de tots els partícips dels col·lectius A i A1 pels actuaris escollits per la representació sindical, la Comissió de Control comunicarà personalment aquest PE a tots els partícips. (PDF:Cat. / Cast.)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

PLA DE PENSIONS

Nova Comissió de Control

Ahir, dia 27 de febrer, es va fer la primera reunió de la nova Comissió de Control del Pla de Pensions dels Empleats del Banc Sabadell (PPEBS).

S’ha renovat la Comissió de Control que està formada per 18 membres, 8 dels quals pertanyen al promotor (Banc Sabadell) i 10, als partícips (empleats). Aquests últims recauen en la representació sindical que, segons els resultats electorals, CCOO té 4 membres, UGT 3, CSA 1, CGT 1 i CC 1.

Durant els últims anys, CCOO hem tingut el càrrec de la presidència del Pla. Ara, en aquesta nova etapa hem decidit, amb motiu de la pluralitat i la renovació, que la presidència i vicepresidència, que corresponen a la part social, la tinguin altres persones. Així doncs, per unanimitat s’ha decidit que la presidència i vicepresidència la tinguin dos representants d’UGT, els quals, evidentment, rebran tota la nostra col·laboració i experiència.

Informació deficient als partícips

Des de final de l’any passat, els partícips que provenen de l’Herrero, Solbank i altres estan incorporats en el denominat col·lectiu A1. En aquesta primera reunió de la nova Comissió de Control, CCOO hem notificat unes deficiències que s’han produït en la comunicació dels drets consolidats a aquest Col·lectiu A1. La Gestora, present en la reunió, ha informat que el mes de març enviarà a tots els partícips una comunicació on informarà de la totalitat dels seus drets consolidats, tant els que tenen actualment aportats com els que els corresponen. La diferència entre ambdues quantitats s’aportarà anualment en un termini màxim de 12 anys, excepte si el treballador passa a ser pensionista abans d’aquest termini. En aquest cas, es dotarà el dèficit que falti en el moment de passar a ser pensionista.

Igualment s’ha aprovat que, després de contrastar els PE de tots els partícips dels col·lectius A i A1 pels actuaris escollits per la representació sindical, la Comissió de Control comunicarà personalment aquest PE a tots els partícips.

També s’esmenaran les deficiències detectades en la comunicació i l’enviament dels extractes que, segons sembla, molts empleats no han rebut.

Restem a disposició vostra per a qualsevol aclariment.

Sabadell, 28 de febrer de 2003