Archivado en Comunicats, beneficis socials

CCOO reclama a la Direcció una millora de les condicions com a clients

A la nostra Caixa, una de les queixes més persistents de tots els empleats/es, és el tracte que tenim com a clients...

Este artículo se publicó originalmente en

...

Tots, lamentem tenir fora de la nostra Entitat millors ofertes financeres que les que ens ofereix la nostra Direcció. Això comporta que, moltes vegades, ens passem a la competència, tot millorant els seus resultats. , els beneficis de la competència, els seus ratis, els seus volums, a costa d’empobrir els de la nostra empresa.

Són, doncs, més que lamentables aquests fets i només demostren la manca de mires de la Direcció i, també, poca, molt poca professionalitat, doncs prefereixen perdre o deixar de guanyar, que per al fet és el mateix, que donar un millor tracte als seus empleats/es.

Senyors de la Direcció de Caixa Laietana, en el mon financer sembla ser que quelcom està canviant en aquesta voràgine de cobrar comissions per tot i ha tothom. Alguns estan aprenen a segmentar el mercat volen afavorir, tot millorant-les, les condicions dels seus millors clients. A casa nostra, seria bo que això comencés pels empleats/es que, de sempre, hem estat, en aquest aspecte, tractats sense cap consideració.

Us adjuntem escrit plantejant a la Direcció que això és una qüestió sense resoldre i que ja és hora que la Direcció rectifiqui i millori les condicions que com a clients de la Caixa ens mereixem.

Mataró, 7 de març del 2006

Sr. Vicenç Urrutia.

Cap de Recursos Caixa Laietana.

Senyor,

en moltes ocasions ens hem adreçat a vostè per tal d'arribar a un acord amb l’Entitat, per a millorar les condicions que, com a clients, tenim el conjunt d’empleats/es a casa nostra.

Sempre li hem comentat que el mercat, en molts casos, està oferint molt millors condicions que les que la Caixa ens ofereix. Això comporta, donada la negativa persistent de la Direcció a millorar les condicions, que cada dia més empleats/es utilitzin els serveis financers d’altres Entitats.

Aquesta contradictòria situació, a part de la negativa propaganda que representa, comporta, en primer lloc, que la competència engreixi els seus resultats i els nostres quedin minvats. I, en segon lloc, un negatiu efecte moral per a tothom, a l'haver d’anar a la competència per tal de millorar les condicions particulars.

Actualment, moltes Entitats, s'estan replantejant la qüestió de millorar les condicions als seus millors clients. És hora que la Direcció entengui que els millors clients i els que mes bona propaganda els hi podem fer som els propis empleats/es.

Per tant, sol·licitem a l’Entitat, que millori les condicions que, com a clients, tenim tots els empleats/es.

Atentament,

SECCIO SINDICAL DE CCOO  DE CAIXA LAIETANA