¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Concentración contra a destrución de emprego en Teleperformance Coruña

Concentración Teleperformance

O comité de empresa de Teleperformance na Coruña, comprometido coa defensa dos dereitos laborais e a estabilidade dos traballadores, celebramos hoxe luns, once de marzo, unha concentración de delegadas e delegados de 13 a 14 horas, fronte ás instalacións da empresa. Esta acción ten como obxectivo denunciar a destrución de emprego na delegación coruñesa, así como visibilizar a precaria situación laboral que está a afectar ao persoal.

Contexto

Fomos testemuñas da desaparición de servizos históricos nesta delegación, que levou a unha redución significativa do persoal, pasando de case mil traballadores a só 515. A deslocalización a Colombia do servizo de atención ao cliente de Unión Fenosa Distribución e un ERE estatal que afectou a 38 persoas na nosa delegación —300 en todo o Estado— son situacións que contribuíron ao actual panorama laboral.

Desafíos Actuais

Neste momento, estamos a enfrontar un constante goteo de despedimentos, cualificados pola empresa como disciplinarios. Sen embargo, o comité vaticina que todos eles acabarán sendo declarados improcedentes, o que xera unha preocupación constante no persoal. Esta incerteza sobre o futuro laboral xera un ambiente de traballo baixo ameazas e presións constantes, onde cada traballador vive co temor de ser o próximo en ser despedido.

Propósito da Concentración

A concentración pretende ser un acto de visibilización e solidariedade entre os traballadores. Buscamos concienciar á opinión pública sobre a situación que estamos a vivir e reclamar unha solución que garanta a estabilidade laboral, o respecto aos dereitos dos traballadores e a continuidade dos servizos na nosa delegación.

Feminismo sindical para mellorar a vida das mulleres

8M 2024

CCOO, como sindicato feminista, manifesta o seu firme compromiso de seguir loitando contra a discriminación laboral das traballadoras en calquera das súas formas e negociando propostas que melloren as condicións de vida das mulleres.

O feminismo está sendo o maior motor de transformación social, e de aí o empeño en condenalo das faccións sociais máis reaccionarias; pero detrás del hai máis de corenta anos de historia de loita de moitas mulleres. Loitas constantes, comprometidas e arriscadas pero libradas coa alegría que produce ir acabando coas múltiples discriminacións e apostar con creatividade, sororidade e alegría por unhas condicións de vida xustas.

Estas loitas libráronse en todos os ámbitos, e o laboral non foi o menor. As mulleres necesitamos independencia tamén económica para sermos autónomas e non dependermos de ninguén. O traballo asalariado é unha desas fontes de autonomía, e a necesaria batalla polo acceso ao emprego, a promoción profesional, a corresponsabilidade, a igualdade salarial ou a fin da violencia son obxectivos sindicais. Por esta razón, desde CCOO tamén reivindicamos o feminismo sindical, que colabora co resto de feminismos para conseguir dinamitar o machismo que aínda persiste e estender o feminismo a todos e cada un dos espazos.

O 8M tamén reivindicamos este feminismo sindical que nos é propio e a loita polos dereitos laborais dentro do movemento feminista e, aínda que nos sumamos a gozar deste día lúdico de reivindicación feminista, actualizamos o feminismo nos centros de traballo todos os días do ano a través do noso activo sindical, porque os dereitos non se paran nas portas dos centros de traballo. Día a día denunciamos a discriminación laboral e achegamos propostas para mellorar as condicións laborais e de vida mediante o diálogo social en aspectos como o salario mínimo interprofesional. O SMI pasou de 736 euros ao mes en 2018 a 1134 euros brutos en 14 pagas en 2024; é un incremento de máis do 46 %. A suba do SMI beneficia máis as mulleres, ao sermos nosoutras as que temos as peores condicións laborais e salariais. Ler máis

Maio, mes de verán? Gadis incumpre os seus acordos en materia de vacacións

Concentración vacacións GADIS

PONTEVICUS pretende agora que se inclúa o mes de maio como mes de vacacións de verán de forma unilateral e incumprindo todos os acordos e compromisos.

Tanto o convenio colectivo como os acordos de empresa indican cales son os meses de verán, e dende hai máis de 20 anos, maio non está entre eles. Para protestar por esta situación:

• Concentrámonos hoxe diante do GADIS de Rúa Barcelona en Vigo
  • CCOO denunciamos esta situación e presentamos un conflito colectivo cuxo xuízo será mañá xoves 7 de marzo no TRIBUNAL SUPERIOR DE XUSTIZA DE GALICIA.

Mantédevos atentos/as a futuras actualizacións para máis detalles. CCOO non permitiremos que prexuízos ao persoal queden sen resposta.

Concentración o vindeiro luns contra a destrución de emprego en Teleperformance

Concentración Teleperformance

O comité de empresa de Teleperformance na Coruña convoca unha concentración de delegadas e delegados o vindeiro luns, 11 de marzo, das 13 ás 14 horas fronte ás instalacións da empresa. Con esta acción queremos denunciar a destrución de emprego na delegación coruñesa da compañía.

«Fomos espectadores da desaparición de servizos históricos nesta delegación», o que motivou que se pasase de case mil persoas traballando a só 515. A iso sumouse a deslocalización a Colombia do servizo de atención ao cliente de Unión Fenosa Distribución e un ERE estatal que motivou a saída de 38 persoas —300 en todo o Estado.

«E agora seguimos vivindo un goteo constante de despedimentos» que a empresa cualifica como disciplinarios, pero todos eles «acabarán sendo declarados improcedentes», vaticina o comité.

A situación está sumindo o persoal na constante «intercerteza» sobre o seu futuro, traballando «baixo ameazas e presións constantes, e co temor de ser ou non o seguinte en saír despedido».

Delegados e delegadas sindicais de CCOO do sector de Grandes Almacéns de Galicia unen forzas para mellorar as condicións de traballo

delegadas grandes almacéns

Nunha reunión celebrada hoxe en Santiago, delegados sindicais do sector de grandes almacéns de Galicia uníronse para poñer en común e abordar os problemas laborais que afectan aos traballadores do sector. O encontro foi testemuña do compromiso colectivo de mellorar as condicións laborais e promover un ambiente de traballo saudable e xusto.

Diálogo Constructivo para Identificar Problemas Comúns
Os delegados sindicais presentes na reunión identificaron varios problemas laborais comúns que afectan aos traballadores dos grandes almacéns en Galicia. Entre os temas destacados atopábanse as prolongadas xornadas laborais, a necesidade de mellorar as medidas de seguridade e saúde, así como a importancia de establecer salarios xustos e condicións laborais equitativas.

Propostas e Estratexias para Mellorar as Condicións Laborais
Tras un diálogo aberto e construtivo, propuxéronse diversas estratexias para abordar e mellorar as condicións laborais no sector. Algúns dos puntos principais inclúen:

1. Redución da Parcialidade na contratación: Propuxemos establecer un límite razoábel de horas mínimo de traballo diarias e semanais para garantir a estabilidade e o benestar físico e mental dos traballadores.

2. Revisión Salarial: Demandamos unha revisión dos salarios que recoñezan a profesionalidade das persoas traballadoras no sector e que se traduza nun incremento sustancial sobre o Salario Mínimo Interprofesional.

3. Melloras na Seguridade e Saúde: Solicitamos a implementación de medidas adicionais de seguridade e saúde nos centros de traballo para asegurar un ambiente laboral seguro e saudable.

4. Formación e Desenvolvemento Profesional: Abogamos pola promoción de programas de formación e desenvolvemento profesional para as persoas traballadoras, co obxectivo de mellorar as súas habilidades e aumentar as oportunidades de progreso na carreira.

Compromiso Colectivo para o Benestar Laboral
Ao final da reunión, os e as delegadas sindicais expresaron o seu compromiso colectivo de traballar xuntos para implementar as propostas acordadas e traballar para que as condicións laborais nos grandes almacéns de Galicia melloren de maneira significativa. Ademais, acordaron manter unha comunicación aberta e constante coa dirección das empresas para garantir o éxito destas iniciativas.

Esta reunión representa un paso significativo cara a construción dun ambiente laboral máis xusto e sostible para os traballadores do sector de grandes almacéns en Galicia.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador