Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

ELECCIONS SINDICALS

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya revalida la majoria sindical

En el còmput dinàmic dels darrers quatre anys, COMFIA-CCOO té en el conjunt dels sectors financers i administratius 2.029 representant (49,67%) seguit de l’UGT amb 1.305 (31,95%) d’un total de 4.085 representants de 102.758 treballadors i treballadores.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

CCOO dels sectors de serveis financers i administratius (COMFIA-CCOO) de Catalunya es confirma com la primera força sindical amb els resultats obtinguts en les eleccions sindicals realitzades en el que portem d’any. Junt als sectors de banca i estalvi, on COMFIA-CCOO de Catalunya representa actualment el 50,28% i 51,83% respectivament, les eleccions realitzades en aquest primer semestre donen un resultat en còmput dinàmic, dels darrers quatre anys, superior al 50% de la representativitat en els sectors d’assegurances (413 -53,35%- de 774 representants en total) i en el de les TIC (419 -57,47%- de 729).

ASSEGURANCES

En el sector de les companyies d’assegurances, mútues d’accidents i mediació en assegurances s’han fet aquest semestre eleccions sindicals a 54 empreses amb 4.199 treballadors per escollir 230 representants, amb el següent resultat:

CCOO 112 (48,69%) - UGT 90 (39,13%) – altres 28 (12,18%)

Alguns resultats per empreses: L’Aliança 5 CCOO, Aresa 9 CCOO, Axa Winterthur que dels 73 delegats escollits CCOO n’ha obtingut 42 i l’UGT 31.

SPA (Servei Prevenció Aliè)

CCOO ha obtingut 32 representants (el 64%) dels 50 representants escollits en 14 empreses amb 797 treballadors i treballadores d’aquest nou sector on s’han realitzat eleccions sindicals per primer cop.

TOTAL 50 representants escollits: CCOO 32 (64%) – UGT 13 (26%) – altres 5 (10%). Alguns resultats per empreses SPA Terrassa 5 CCOO, SPA Sabadellense 9 CCOO, SPA MC Mutual 6 CCOO, 3 UGT.

TIC (Tecnologia de la Informació i Comunicació)

En el sector de les empreses de serveis informàtics, auditories, consultores, enquestes i mercats d’opinió en aquest semestre s’han fet eleccions sindicals a 32 empreses en les que han participat 6.075 treballadors per escollir 192 representants amb el següent resultat: 121 CCOO – 65, UGT – 6 altres.

Alguns resultats per empreses: T-Systems CCOO 38 – UGT 24, Getronics CCOO 17 - UGT 10 – 3 altres, EDS CCOO 11 – UGT 6, CCSabadell CCOO 13, IBM Global CCOO 13.

COMFIA-CCOO valora positivament la participació i interès dels treballadors i treballadores dels sectors financers i administratius en escollir els seus representants i alhora, com manifesta Carles Reitg, secretari general de COMFIA Catalunya: “Agraïm els resultats obtinguts pel nostre sindicat que confirmen que el treball i compromís del conjunt de les CCOO mereixen la confiança de la majoria de treballadors i treballadores”. COMFIA-CCOO Catalunya

Infórmate

Síguenos en Telegram