Archivado en Comunicados

CC.OO. Caixa Ontinyent- Comunicat

CCOO, FORA DEL CONSELL I DE LA COMISSIÓ DE CONTROL

El pacte PP-CSICA deixa a CCOO fora del Consell i de la Comissió de Control

Este artículo se publicó originalmente en Caixa Ontinyent (Comfia CCOO en Caixa Ontinyent) ,

El divendres 26 de gener es va celebrar al sí de l’Assemblea General les votacions per elegir els nous membres del Consell d’Administració, la Comissió de Control i la Comissió Delegada.

Per segona renovació consecutiva, el sindicat majoritari a Caixa Ontinyent ens hem quedat sense cap representant en el Consell i la Comissió de Control. Tota la representació dels empleats ha sigut copada pel CSICA, sindicat que amb 3 de 9 membres al Comité només representa una part minoritària de treballadors.

Des de CCOO hem insistit a buscar un acord entre els representants dels treballadors però tots els nostres esforços han resultat infructuosos.

No sabem quins són els motius pels quals no es desitja la presència de CCOO en els Òrgans de Govern. Ningú ens dóna una resposta creible. El President, això sí, va reconéixer l’existència d’un pacte “molt fort” amb el CSICA que ha “dificultat” les nostres lícites aspiracions.

En els pròxims dies convocarem una roda de premsa on farem públic la situació, al nostre parer molt greu, que està ocorrent als Òrgans de Govern de Caixa Ontinyent.

No volem acabar sense agrair públicament el suport rebut per part de diversos grups de Consellers Generals, sobretot del PSOE, EU i diversos grups d’impositors.