Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Els fets ens avalen (II)

CCOO millora la nostra salut en el treball

Este artículo se publicó originalmente en

pdf print pmail

PANTALLES DE VISUALITZACIÓ

• Després del canvi de resolució, vàrem aconseguir que la Caixa canviés les Pantalles de Tub de 15 ', la qual cosa beneficia la nostra salut. Va ser necessari interposar denúncia davant la Inspecció de Treball. Hem fet campanyes de sensibilització sobre l’ús adequat de les pantalles. Estem treballant per al reconeixement de tothom com a usuari de pantalles de visualització.
REVISIONS MÈDIQUES

• La Inspecció de Treball ens dóna la raó: la Caixa ha de pagar les depeses de qualsevol treballador/a que, per fer-se la revisió mèdica, s’hagi de desplaçar. En concret, la Inspecció diu: “el coste de las medidas relativas a la seguridad y salud en el trabajo no deberá recaer en modo alguno sobre los trabajadores...”.
TRASLLAT D'EFECTIU

• Hem aconseguit que la majoria de caixers externs els carreguin una companyia de seguretat. Esperem fer el ple aviat.
  • Després de múltiples gestions, vàrem aconseguir que la Caixa, per circular, desautoritzés el trasllat d'efectiu entre oficines. Ara estem batallant perquè estableixi les condicions necessàries (més encaixos, no limitació de lliuraments, etc.) per a no penalitzar a les oficines.
FUMIGACIÓ D'OFICINES

• La Caixa no utilitzarà més la fumigació per desinfectar oficines. Una acció de la Secció Sindical de CCOO davant la Inspecció de Treball aconsegueix posar fre a aquesta pràctica nociva per a la salut dels treballadors i treballadores.
CONTROL DE BAIXES

• La Caixa contracta un servei mèdic extern per controlar les nostres baixes. CCOO informa a tota la plantilla de com actuar en el cas de ser contactats per aquest servei. La Secció Sindical de CCOO insta la Direcció que doni les instruccions oportunes perquè es respecti la intimitat dels empleats/des i s’evitin pressions i/o intimidacions per tornar a treballar per part del Gabinet Mèdic Avaluador.
EL PROPER DIA 22, VOTA COHERÈNCIA.

VOTA FETS, NO PARAULES. VOTA CC.OO.

Infórmate

Síguenos en Telegram