Prou coaccions en el BBVA-Catalunya

Desajustats: una resposta unitària a l'arbitrarietat

El passat dimecres, 23 de juny, els delegats i delegades de CCOO, CGT, UGT i SCAT del BBVA a Catalunya vam estar concentrats davant de dues oficines del banc a Terrassa.

Prou coaccions en el BBVA - Catalunya

Concentracions en defensa dels desajustats

CCOO conjuntament amb UGT, CGT i SCAT hem portat a terme una concentració davant l'oficina 1376 de Terrassa en solidaritat amb el company desajustat que ha rebut una carta, també ens hem entrevistat amb la Directora. Després ens hem concentrat i entrevistat amb el Director de Zona, fent-li entrega d'una carta demanant la retirada de les cartes i del sistema de catalogació.

Circular conjunta Comfia-CCOO, CC, CGT, UGT, SCAT - Catalunya

Desajustats: Fermesa i unitat sindical

Tots els sindicats presents al BBVA-Catalunya hem pres l'acord d'actuar conjuntament per aturar l'enviament de cartes a algunes de les persones catalogades com "desajustats" i de respondre també unitàriament en cas de que aquest enviament s'acabi produint.

Autovaloració 2004

No participis en la teva autocondemna

Com cada any el BBVA ha penjat a e-spacio el formulari per tal de que tota la plantilla s’autovalori. Com cada any, CC OO volem recordar algunes consideracions importants en relació a aquesta qüestió:

Els Desajustats - Catalunya

Els desajustadors sí que estan desajustats

Alguns cervells del banc, no només dediquen el seu temps a la invenció de termes i sistemes exòtics per aplicar al personal del BBVA: a més, pretenen que ens creguem els seus deliris com si tinguessin alguna relació amb la lògica i la realitat.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones