Archivado en Comunicats, beneficis socials

El 31 de desembre d’aquest any s’eliminaran tots els dies de vacances pendents de l’any 2008

Vacances 2008 en el Grup Banc Sabadell

05-11-2008 Cap empleat ha de deixar de fer les seves vacances. Per això, si malgrat tot teniu algun problemes per liquidar-les o trobeu algun impediment, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. (PDF:Cat)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Com tots sabeu, fa més d’un any es va canviar el sistema de vacances que teníem al grup.

Un dels aspectes més controvertits va ser la limitació del termini per poder-ne gaudir, que abans del nou pacte era el 31 de maig de l’any següent al de meritació de les vacances.

En un procés gradual de dos anys, es va concretar que el nou termini acabés el 31 de desembre de l’any de meritació, amb la possibilitat de poder arribar al 31 de gener següent per a situacions excepcionals.

Hem sabut que amb data 31 de desembre d’aquest any s’eliminaran tots els dies de vacances pendents de l’any 2008. Això no vol dir, però, que no hi hagi possibilitats de fer aquests dies que ens hagin quedat durant el mes de gener, com recull el pacte signat.

El que és molt important, a més d’intentar acabar les vacances abans de final d’any, és que controleu bé la vostra situació el 31 de desembre i establiu amb el vostre superior un calendari per fer-les perquè, com hem dit, el fet que les eliminin del quadre de vacances no significa que no es puguin fer fins al 31 de gener.

Cal que aquesta previsió es faci al més aviat possible perquè no perdeu dies de vacances. Cap empleat ha de deixar de fer les seves vacances. Per això, si malgrat tot teniu algun problemes per liquidar-les o trobeu algun impediment, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Finalment, procureu en vista als anys pròxims programar les vostres vacances de manera que no tingueu dificultats quan es tanca el període i us veieu abocats a no fer-les o a fer-les quan no voleu.

Tingueu en compte també que no es perden vacances quan coincideixen amb la suspensió per maternitat, lactància, paternitat o per incapacitat temporal degut a l’embaràs, encara que s’hagi acabat l’any natural al que corresponen.

Al nostre web podeu trobar el pacte sencer de vacances (www.comfia.net/bs, en l’apartat dels acords), per si us cal consultar-lo. Novembre de 2008