Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

CCOO denuncia al Reial Cercle Artístic de Barcelona per agressió i actuació antidemocràtica

El dimecres 2 d’abril, la direcció de l’entitat cultural Reial Cercle Artístic de Barcelona va impedir físicament que es celebressin eleccions sindicals.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

CCOO, a través dels representants de COMFIA-CCOO que tutelen aquest procés electoral, van ser testimonis de les agressions físiques que es van produir al candidat pel sol fet d’anar a votar i també de les coaccions als treballadors per impedir-los el seu dret democràtic i constitucional com és exercir la seva llibertat sindical d’anar a votar.

Per aquests fets el candidat agredit va presentar la denúncia per agressions a la comissaria dels Mossos d’Esquadra. CCOO de Catalunya, per la seva part, ha presentat davant la Inspecció de Treball la corresponent denúncia per impediment de realitzar eleccions sindicals a l’empresa.

COMFIA-CCOO lamenta que encara existeixin aquests fets protagonitzats per persones que confonen el fet de ser empresaris amb la negació dels drets més elementals als seus treballadors i a més a més tractant-se d’una entitat declarada d'Interès Cultural i sense ànim de lucre que té per finalitat la de fomentar i desenvolupar l’art.

COMFIA-CCOO Catalunya

Afília't! a COMFIA-CCOO