Archivado en

Eleccions Sindicals Sogeti Barcelona / 20 Mayo 2008 - Sogeti

El teu vot és fonamental i necessari

El dijous vinent (22 de Maig) és la data de les eleccions sindicals a Sogeti Cornellà en les que, després de la jornada de reflexió de demà, la plantilla decidirem què futura representació tindrem pels pròxims quatre anys.

Este artículo se publicó originalmente en Sogeti (Seccion Sindical Sogeti) ,

Els vint-i-quatre companys i companyes que ens presentem avalats per CCOO, et proposem un model de fer les coses basat en el tracte proper, la transparència, la comunicació i informació, el treball diari, negociador i reivindicatiu,… en consonància amb els quatre anys precedents. Si aquest és el model que prefereixes, ¡vine a votar a CCOO!

El teu vot és fonamental i necessari per a que a Sogeti continuem treballant per i amb tu, de la mateixa manera que fins ara, i amb els màxims delegats i delegades dedicats a fer les coses com tu vols que es facin.

Et recordem, ja que l’empresa no ho fa, que l'Estatut dels Treballadors estableix, al seu article 75, que l'acte de la votació s'ha d'efectuar en horari laboral. Per tant, i també pels que esteu desplaçats al client, tens el dret a votar en horari laboral sense recuperació d'hores.

Pots imputar el temps dedicat (inclòs el temps de desplaçament) a la intranet, apartat Ausencias Autorizadas indicant en el comentari “votació eleccions sindicals”.

¿Et ve de gust parlar amb nosaltres?

Com acte final de la campanya, aquesta tarda a partir de les 17.30 i fins les 19.30 estarem al menjador de l'oficina per a, en un ambient distés i relaxat, prenent un cafè, podem parlar, intercanviar opinions, aclarir dubtes al respecte del programa, etc ….

Per als que no es puguin passar, des de les 15.30 i fins les 17.30 també estarem disponibles al telèfon 93 2530188 (extensió 1210).

Descarrega Comunicat - Fi campanya (PDF)