Archivado en Comunicats, beneficis socials

Poca voluntat de Banc Sabadell per assolir un acord satisfactori

Fuente Pizarro: CCOO i CGT hem interposat un conflicte col·lectiu

20-11-2008   Donada la poca voluntat de l’empresa per assolir un acord satisfactori per ambdues parts, CCOO i CGT hem interposat un conflicte col·lectiu, perquè entenem que és l’única sortida possible a què ens porta l’empresa per tal que es facin efectius els drets de les persones afectades. (PDF:Cat)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) , RSE Sostenibilidad (RSE Sostenibilidad) ,

Untitled Document

El mes desembre de 2007, després de llargues negociacions, es va signar l'Acord d'Homologació de Condicions Laborals de Banc Sabadell i Banco Urquijo.

Les parts signants ens vam comprometre a assolir un acord satisfactori al llarg de l'any 2008 respecte a un dels temes que havien quedat pendents de tancament: el repartiment dels imports pendents de pagament als empleats i empleades que provenien de Banco Urquijo i el seu grup, que havien meritat aquest benefici social pel lloguer de la residència Fuente Pizarro des de 2003 fins a l'abril de 2007, data en la qual l'empresa va procedir, unilateralment i sense previ avís, a la venda de la propietat esmentada.

Les negociacions van ser represes i es van anar obtenint avançaments significatius que feien augurar un ràpid acord sobre les quantitats i els criteris de distribució d'aquestes quantitats. Quan tot semblava que indicava que s'estava a prop de la signatura, l'empresa es va fer enrere ja que no vam acceptar la inclusió d'una clàusula que tancava tota possibilitat a una reclamació futura sobre els drets econòmics derivats de la venda de la propietat, qüestió a la qual es va negar donar solució en la mateixa negociació.

Donada la poca voluntat de l'empresa per assolir un acord satisfactori per ambdues parts, CCOO i CGT hem interposat un conflicte col·lectiu, perquè entenem que és l'única sortida possible a què ens porta l'empresa per tal que es facin efectius els drets de les persones afectades.

Us mantindrem informats de tota aquesta qüestió.

Novembre de 2008