COMUNICAT 1. SECTOR TIC.

Som el sector de les TIC (Comunicat 1 Sector TIC)

T'imagines que els caixers automàtics deixessin de funcionar?

Que no poguessis fer una transferència?

Que no circulés el Metro?

De nosaltres depèn que funcionin els hospitals, els transports i les comunicacions.

De nosaltres depèn que funcionin els serveis d'atenció d'ajuntaments, Hisenda i l'administració pública en general.

De nosaltres depenen els processos automatitzats de producció industrial, la logística de supermercats, el comerç electrònic i el sector bancari.

En definitiva, som essencials perquè funcioni el país tal com el coneixem avui, som el sector de les TIC.

Aquests són només uns pocs exemples de l'important que és el que fem, del que vital que és per al dia a dia de les nostres vides i del bon funcionament del país, i la tasca que exercim.

Ens diuen un dia sí i un altre també, l'important que és el nostre sector per la nova revolució de l'economia mundial.

Ens diuen que som el futur i, no obstant això, estem amb unes condicions laborals obsoletes, que no reflecteixen la realitat del sector, amb un conveni amb taules salarials de l'any 2009.

Les empreses del nostre sector estan dirigides per "empresaures" que en comptes d'apostar per la formació i la innovació, han dedicat els darrers anys a obrir constants expedients de regulació a les nostres empreses, a rebaixar condicions laborals per tal d'estalviar-se "quatre duros", a contractar molt més barat i en pitjors condicions als i les joves acabats de sortir de les universitats, a augmentar exponencialment la contractació a torns per estalviar l'abonament de les guàrdies, etc.

JA N'HI HA PROU!

Ens mereixem i volem d'una vegada per totes, un conveni digne i actualitzat després de gairebé 8 anys sense revisió de condicions ni salaris!

Treballadors i treballadors de les TIC, comencem a ser conscients de la força que tenim com a sector i aprofitem-ho per defensar el que ens correspon.

Necessitem comptar amb el vostre suport per poder aconseguir un CONVENI TIC DIGNE.