CCOO de Serveis inicia la campanya per un comerç responsable

Amb lema Treballem para viure, no vivim per treballar i consumir, CCOO de Serveis va iniciar la campanya per promoure un comerç responsable i respectuós amb les condicions laborals. La campanya demana un consum responsable, un comerç just i sostenible, un servei de qualitat i unes condicions de treball estable i digne.

Les representants legals de les treballadores no han rebut comunicació formal

CCOO mostra preocupació i disconformitat davant l'anunci del tancament de Zara a Vilanova i la Geltrú

El passat 28 de novembre la direcció de Zara va comunicar a les plantilles de les dues tendes que té a Vilanova i la Geltrú la intenció de procedir al seu tancament a finals del pròxim mes de gener.

Aquesta informació, que ha arribat als mitjans de comunicació comarcals, no s’ha traslladat a la representació legal de les persones que hi treballen, tal com seria preceptiu i recomanable per un bon funcionament de les relacions laborals dins una gran empresa com aquesta.

Pels anys 2022-2024

Publicat el Conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció tècnica de vehicles de Catalunya

RESOLUCIÓ EMT/3826/2023, de 30 d’octubre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del 6è Conveni col·lectiu d’empreses d’inspecció tècnica de vehicles de Catalunya. (codi de conveni núm. 79002605012007).

Pels anys 2023-2024

Publicat el Conveni Col·lectiu del sector del comerç de materials de construcció de la província de Barcelona

RESOLUCIÓ de 6 de novembre de 2023, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni Col·lectiu de Treball del sector del comerç de materials de construcció de la província de Barcelona pels anys 2023-2024 (codi de conveni núm. 08000745011994)

Pels anys 2022-2025

Publicat el Conveni Col·lectiu de Treball de Comerç i Importadors d'Articles Fotogràfics, Vídeo i So de la província de Barcelona.

RESOLUCIÓ de 10 de novembre de 2023, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni Col·lectiu de Treball de Comerç i Importadors d'Articles Fotogràfics, Vídeo i So de la província de Barcelona per als anys 2022-2025 (codi de conveni núm. 08000785011994).

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya 2022-2024