Archivado en Comunicats, beneficis socials

Millores per a la plantilla

Segons ens ha comunicat el Cap de Recursos, la Direcció de la Caixa proposarà en el proper Consell d’Administració una sèrie de millores per a tota la plantilla.

Este artículo se publicó originalmente en

Aquestes millores serian:

- Hi haurà un compte per a cada empleat o empleada que es retribuirà a l’Euribor.

- Les targetes de dèbit i de crèdit de la gama normal no tindran comissió de manteniment per als titulars dels comptes d’empleats o empleades.

- S’ampliarà fins als 300.000 euros el que marca el Conveni (ara 186.000) per als préstecs per a l’adquisició d’habitatge. La resta de condicions seran les mateixes. El préstec hauria de ser inferior al 80 % de la taxació de la vivenda. Si es superés el que estableix el Conveni, s’haurà de fer amb garantia hipotecaria.

Benvingudes totes les millores que serveixin per a reduir el diferencial que ens separa de la majoria del sector.

Volem entendre-les com una prova de bona voluntat per encetar unes converses més generals que permetin arribar a acords que solucionin totes les mancances que existeixen.

Així ho hem manifestat en les diferents converses que hem mantingut amb el nou Director General (veure el nostre full del 14 de març).

Comissions Obreres continuarem treballant amb la voluntat constructiva de trobar solucions als diferents problemes que afecten al conjunt de la plantilla.