Archivado en Comunicats, Ocupacio

El BBVA declara 1.951 milions de beneficis en el primer trimestre i alhora pretén reduir despeses a costa de milers de llocs de treball

CCOO realitza una nova mobilització de rebuig als projectes de reestructuració del BBVA

COMFIA-CCOO i els altres sindicats amb representació al BBVA a Catalunya, s’han concentrat de nou el 15 de maig. Una concentració de prop de 300 treballadors i treballadores davant la seu del banc a la Plaça de Catalunya a Barcelona, per manifestar la seva oposició a uns projectes que pretenen subcontractar i deslocalitzar bona part de les tasques que ara es fan a la pròpia entitat, i implantar una nova estructura funcional a la xarxa comercial.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

COMFIA-CCOO del BBVA denuncia que aquests projectes han estat engegats pel banc de manera unilateral sense prèvia negociació amb la representació dels treballadors i els rebutja perquè tenen com a únic objectiu l’estalvi de despeses, que comportarà la pèrdua de milers de llocs de treball al BBVA i un inevitable deteriorament en la qualitat del servei prestat als seus clients. Conseqüències ambdues inacceptables per part d’una empresa que, malgrat la crisi financera, a finals d’abril acaba de declarar uns beneficis nets de 1.951 milions d’euros al primer trimestre d’any.

En el decurs de la concentració, s’ha realitzat un acte simbòlic amb el retorn com a rebuig dels exemplars del llibre “150 anys, 150 bancs” al president del BBVA, que ha rebut tota la plantilla com a gratificació pel 150 aniversari de l’entitat en substitució de la paga en accions que li havien sol·licitat mitjançant el lliurament de més de 17.000 signatures atorgades pels treballadors i treballadores de l’entitat.

SECCIÓ SINDICAL DE COMFIA-CCOO DE BBVA CATALUNYA

Infórmate