Dijous 25/04 nova reunió entre direcció i representants de la plantilla

Més de 3.000 empleats i empleades de CaixaBank surten al carrer per mostrar el rebuig absolut a les retallades proposades per la direcció

#NoEROCaixaBank #NoALaPurgaEnCaixaBank

Més de 3.000 empleats i empleades es van manifestar ahir, 24 d’abril, en les diferents direccions territorials del banc i els serveis centrals de Barcelona. D’aquesta manera i amb el lema #NOaLaPurga, la plantilla de CaixaBank va manifestar el seu absolut rebuig a totes les retallades que pretén dur a terme la direcció de l’entitat.

CCOO CaixaBank espera, després de l’èxit de les concentracions , que en la reunió d’avui la direcció doni resposta a les propostes del sindicat, flexibilitzi la seva posició i realitzi moviments significatius que permetin avançar en la negociació com seria la retirada de:

-        La mobilitat forçosa

-        Les 100 tardes per a gestors i gestores

-        L’ampliació d’horaris

-        Les matèries relaciones amb la classificació d’oficines, etc.

CCOO espera també que revisin a l’alça els imports de les indemnitzacions, cosa que CCOO porta demanant durant tres mesos com a mesura per garantir la voluntarietat del procés.

Sección sindical CCOO Servicios CaixaBank

>> Galeria de fotos