Archivado en Comunicats, socio economic

Incentius per Campanya o Campanya comercial

La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captació de noves assegurances de cotxe.

Este artículo se publicó originalmente en

Per motivar la plantilla premiarà amb un descompte d’un 15% a la pròpia pòlissa d’auto, contractada amb CEA, del empleat/da per cada assegurança que formalitzi. Però, què passa amb qui no té cotxe? Què passa si es té l’automòbil assegurat en una altra companyia? És el mateix un gran cotxe que un petit utilitari, o fins i tot una moto? És el mateix, d'un mateix cotxe, una pòlissa a tot risc que una de tercers? Premiem MÉS a qui té el cotxe MÉS car? Al conductor que paga més prima per sinistralitat? Les assegurances de dones són més barates que les dels homes?

En conclusió, s’ha d’incentivar amb igualtat la feina realitzada o el que es pretén és que acabem contractant amb CEA la pòlissa més completa possible per tal d'obtenir un major descompte?

Des de CCOO volem proposar a la Direcció de la Caixa que busqui noves fórmules, més equitatives i igualitàries per incentivar la totalitat de la plantilla sense discriminacions.

Esperem i desitgem que aquesta petició sigui ben acollida acceptada per la nostra Entitat, i que reflexioni sobre els incentius i objectius, tant dels Departaments Centrals com de les Oficines.

Mataró, 12 de juny de 2006.