Archivado en Campañas, Jornada, Condiciones de trabajo, Comunicados convenio, Planificación e Consultorías, Accion sindical

As empresas da AEC queren que traballes 12 horas ao día

AEC 12 horas ao día

Pensabas que as empresas de consultoría ían conformarse con que traballes de balde os sábados? Non traemos boas noticias.

As empresas da Asociación de Empresas de Consultoría propuxeron na mesa de negociación do convenio que traballemos quendas de 12 horas e sen compensación ningunha. Deámoslle a benvida ao novo concepto de «media xornada» para os integrantes da Asociación Española de Empresas de Consultoría (AEC)! Ler máis

Pensabas ir ao parque cos teus fillos ao rematar a túa xornada ás 18:00? Síntoo, terá que ser outro día, hoxe toca quedar ata as 22:00.

Cea de amigos despois do traballo? Imposible, hoxe quedas ata as 22:00.

E así ata que a empresa queira! E completamente de balde!

Mi madriña, que oferta tan boa, é imposible rexeitala! Apúntaste?

Axúdanos a que retiren a súa proposta asinando esta petición en "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, apúntaste?

E non esquezas darlle máxima difusión en redes sociais #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC .Seguiremos informándovos.

CCOO É O TEU SINDICATO, AGORA MÁIS CA NUNCA. AFÍLIATE!