Archivado en Comunicats, socio economic

Dies addicionals de lliure disposició (traduccó automatica)

A Fraternidad muprespa.Dies addicionals de lliure disposició

Com a conseqüència de l'acordat amb l'empresa en el supòsit de superar uns resultats d'excedents i *contigencias professionals he aquí la nota de l'adreça

Este artículo se publicó originalmente en Fraternidad (Servicios CCOO en Fraternidad Muprespa) ,

NOTA INFORMATIVA

Les dades al tancament de l'exercici 2003 mostren un creixement de les quotes cobrades per contingències professionals superior al 11%, i un excedent net superior al 5%.

Com a conseqüència de l'anterior i en aplicació dels acords establerts entre l'Empresa i la Representació Legal dels Treballadors, correspon gaudir en el present exercici, al donar-se les circumstàncies establertes a aquest efecte, de DUES *DIAS de lliure disposició addicionals als establerts amb caràcter general.

Deuran gaudir-se abans del 31 de desembre de 2004, i es regiran per la normativa que els és d'aplicació (Instrucció de Gerència I (3) 5/1999)

Madrid, 28 d'abril de 2004

DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS