COMUNICAT 58. CONVENI TIC.

La negociació no avança (Comunicat 58 Conveni TIC)

Si fa dos comunicats us vam dir que acceleràvem les negociacions pel conveni i en el darrer ja plantejàvem dubtes sobre l'accelerada, avui hem de dir que la negociació no avança com ho hauria de fer i no sabem si després de la propera reunió haurem de dir que estan en punt mort.

La reunió de l'1 de juny ha estat decebedora. No hi cap cap altre qualificatiu.

Amb antelació a la reunió, tal como vam acordar en l'anterior i així us ho vam comunicar, vam avançar el nostre document/proposta de possible redactat de conveni incloent-hi les propostes que la patronal ens ha anat traslladant durant les anteriors reunions i que amb esforç per la nostra banda hem vist que podríem acceptar, a canvi de les nostres, per descomptat.

Doncs bé, la patronal s'ha presentat sense fer els deures, no havien estudiat el document i la reunió s'ha limitat a l'exposició de la proposta per part nostra.

En aquesta anàlisi, la patronal s'ha dedicat a detallar els costos que, per ells, tenen les nostres propostes, sense valorar l'esforç realitzat per la nostra part i la seva reacció és que, ens respondran d'aquí a 15 dies!!! No és acceptable.

Fa un mes ens deien que volien accelerar les reunions a veure si hi havia possibilitat d'acord, el que ens va semblar una boníssima notícia. Avui veiem que "donde dije digo, digo Diego" y ens emplacen per d'aquí a dues setmanes en les que, vistes les dues últimes reunions, no creiem que avancem en res, donat que no hem vist que per la seva banda estiguin fent el recorregut en el sentit de l'acord que sí que hem fet des de la part social.

Vista la situació, des de CCOO convocarem per abans de final de mes als delegats i delegades del sector per compartir, en assemblees, l'estat de les negociacions.

La patronal ha de posar-se les piles si de veritat vol un conveni del sector.

La pròxima reunió està agendada pel 14 de juny.

CCOO ÉS EL TEU SINDICAT ARA MÉS QUE MAI. AFILIA'T!

Si ets afiliat o afiliada, envia'ns les teves dades de contacte actualitzades (e-mail, telèfon mòbil, adreça on treballes, empresa,...) a tic@servicios.ccoo.es

CCOO PER UN #ConvenioTIC DIGNE!