CCOO signa el conveni del comerç de vidre, pisa, ceràmica i similars de Catalunya pels anys 2023-2025.

Des de CCOO fem una valoració molt positiva, ja que l'anterior conveni va finalitzar l'any 2019, posteriorment vam poder prorrogar el conveni aprovant taules salarials per als anys 2020, 2021 i 2022, i finalment hem pogut renovar el contingut del conveni. Millorem les condicions salarials sobre la base de l'Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva, així com la jornada, els permisos retribuïts, etc, millorant la conciliació de la vida laboral i personal.

RESOLUCIÓ EMT/165/2024, de 23 de gener de 2024

PUBLICADES LES TAULES SALARIALS 2024 DEL CONVENI D'OFICINES I DESPATXOS

RESOLUCIÓ EMT/165/2024, de 23 de gener, per la qual es disposa la inscripció i la publicació de l’Acta de la Comissió Paritària relativa a les taules salarials de l’any 2024 del Conveni col·lectiu de treball del sector d’oficines i despatxos de Catalunya per als anys 2022-2024 (codi de conveni núm. 79000375011994). Les trobaràs integrades al conveni publicat a la nostra web

Conveni col·lectiu de treball del sector de Comerç del Metall, de la província de Tarragona

Pels anys 2022-2024

Publicat el Conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció tècnica de vehicles de Catalunya

RESOLUCIÓ EMT/3826/2023, de 30 d’octubre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del 6è Conveni col·lectiu d’empreses d’inspecció tècnica de vehicles de Catalunya. (codi de conveni núm. 79002605012007).

Pels anys 2023-2024

Publicat el Conveni Col·lectiu del sector del comerç de materials de construcció de la província de Barcelona

RESOLUCIÓ de 6 de novembre de 2023, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni Col·lectiu de Treball del sector del comerç de materials de construcció de la província de Barcelona pels anys 2023-2024 (codi de conveni núm. 08000745011994)

Pels anys 2022-2025

Publicat el Conveni Col·lectiu de Treball de Comerç i Importadors d'Articles Fotogràfics, Vídeo i So de la província de Barcelona.

RESOLUCIÓ de 10 de novembre de 2023, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni Col·lectiu de Treball de Comerç i Importadors d'Articles Fotogràfics, Vídeo i So de la província de Barcelona per als anys 2022-2025 (codi de conveni núm. 08000785011994).

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya 2022-2024

Signat el conveni col·lectiu de comerç de peix fresc i congelat de Barcelona

El passat dia divendres 3 de novembre, CCOO, UGT i el Gremi de Peixaters de Catalunya signem el nou conveni col·lectiu per al període 2023-2025

RESOLUCIÓ EMT/3590/2023, de 21 d'octubre

PUBLICAT EL CONVENI DEL SECTOR D'OFICINES I DESPATXOS DE CATALUNYA PER ALS ANYS 2022-2024

RESOLUCIÓ EMT/3590/2023, de 21 d’octubre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball del sector d’oficines i despatxos de Catalunya per als anys 2022-2024 (codi de conveni núm. 79000375011994).

Comunicats per províncies

Comunicats de les taules salarials 2024 del Convenio de Restauración colectiva

Compartim comunicat de les taules salarials 2024 per província (Barcelona, Girona, Tarragona i Lleida) del Convenio Colectivo de Restauración colectiva. El conveni va ser publicat el dimecres 14 de desembre de 2022, al BOE (Boletin Oficial del Estado) amb el codi de conveni: 99100165012016.

Compartimos comunicado de las mesas salariales 2024 por provincia (Barcelona, Girona, Tarragona y Lleida) del Convenio Colectivo de Restauración colectiva.
El convenio fue publicado el miércoles 14 de diciembre de 2022, al BOE (Boletin Oficial del Estado) con el código de convenio: 99100165012016.