Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

II CONGRÉS FEDERAL DE COMFIA CCOO

El passat dia 10 de maig va començar a Las Palmas de Gran Canaria el II Congrés de Comfia, amb el lema ”EN LA EMPRESA CON VISIÓN GLOBAL”. Es va clausurar el dia 12 amb la participació del secretari general de les Comissions Obreres d’Espanya, José Mª Fidalgo.

Este artículo se publicó originalmente en

II Congreso de ComfiaEn aquest Congrés va ser escollida secretària general per una àmplia majoria la companya Maria Jesús Paredes. També hi va assistir el secretari de la Secció Sindical de Caixa Tarragona en representació dels nostres afiliats i afiliades.

En la ponència d’Acció Sindical, es varen tractar temes de gran actualitat, com la potenciació dels comitès d’empresa europeus per a les empreses amb centres de treball en diferents països de la Unió Europea, i la coordinació d’aquests amb els companys llatinoamericans dels bancs que pertanyen a l’òrbita d’entitats espanyoles.

També es va analitzar la problemàtica de la descentralització productiva, cada vegada més de moda a les grans empreses, en les quals el nostre sindicat ha d’adoptar les mesures necessàries per tal de continuar fent una acció sindical global i eficaç. S’hi van tractar temes com la responsabilitat de l’empresa principal en tota la cadena o el dret a la informació del sindicat a totes les plantilles de les empreses subcontractades, sobretot en les qüestions relacionades amb la seguretat i la salut laboral.

En resum, tres dies molt profitosos per tal de reflexionar i encarar els reptes de futur amb més encert i energia.

Tarragona, 22 de maig de 2006

Veure en PDF