Archivado en Comunicats, Dones i Igualtat

8 de març de 2006.- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

COMFIA-CCOO reparteix més de 7.000 clavells per celebrar el 8 de març i reivindicar la igualtat i la conciliació

“La igualtat és el nostre objectiu, la conciliació el nostre camí. Participa, representa’ns...”.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

A 20 empreses dels sectors de telemàrqueting, banca, estalvi, oficines i despatxos i assegurances, la Federació de serveis financers i administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO Catalunya) ha repartit més de 7.000 clavells junt a diversa informació per a les treballadores, amb motiu del dia internacional de la Dona Treballadora.
En el manifest del 8 de març d’enguany COMFIA-CCOO ha recordat que els Plans d'Igualtat són el seu objectiu i que durant el darrer any ha negociat Plans d'Igualtat a empreses importants dels sectors financer i administratiu. Per aquest motiu COMFIA-CCOO no entén ni accepta la postura de rotunda oposició a la negociació dels esmentats Plans de la patronal CEOE i Foment.

Aquest 8 de març COMFIA-CCOO reafirma el seu compromís davant les treballadores dels sectors financer i administratiu de seguir treballant per la igualtat i que per aconseguir-ho continuarà presentant a les taules de negociació, tant sectorials com d'empreses, propostes per afavorir la carrera professional en igualtat d'oportunitats entre homes i dones.

Secretaria de la dona
COMFIA-CCOO Catalunya