Archivado en Comunicats
CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT MÉS
Comunicat Caixa Tarragona
Ara lexperiència pilot que va començar a la zona de Reus ja sha implantat a tota lentitat. Sembla que les proves, com sempre, no han servit per a res, ja que la cosa continua sense funcionar. Algun cap de zona reconeix que no tenim lestructura informàtica adequada per afrontar aquest repte.
Companys, hem de dir prou. Sha acabat!
En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.
Ha arribat lhora de posar fre al caos creat per la nefasta política de recursos humans dels últims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens nhauran de fer a les...
Veure en PDF
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Convenio Hostelería Baleares 2018-2022 (Publicado en el BOIB)
Firmado el Convenio de Ahorro
Iniciamos una nueva edición del Curso de Nóminas el próximo 23 de abril
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Contact Center: ¿Cuál va a ser el incremento del salario en nómina?