Archivado en Comunicats

REDUCCIÓ DE PERSONAL ALS SERVEIS CENTRALS

Comunicat Caixa Tarragona

Durant l’any 2006, s’ha iniciat un procés de reducció de plantilla a la Central amb l’excusa de la implantació del nou suport informàtic que descentralitza les tasques. De moment, la feina, no solament és la mateixa —ja que no s’ha reduït—, sinó que s’ha vist incrementada: “la panacea informàtica“ comporta gran nombre d’incidències que, des dels Serveis Centrals, s’han de solventar, la qual cosa provoca un col•lapse de línies i de tasques al personal.

Este artículo se publicó originalmente en

S’estan eliminant departaments sencers (Estranger, Cat, Cartera, etc.) i d’altres s’estan reduint molt considerablement. Com a conseqüència d’això, el servei que es dóna a les oficines és del tot deficient, atès que el personal treballa en condicions inadequades i desenvolupant tasques per a les quals no ha rebut la corresponent formació.

Per sintetitzar, ens trobem que menys personal ha de desenvolupar més tasques.

No sabem cap on anem i que es pretén amb aquestes estratègies que no beneficien ningú, tot el contrari, les oficines perden més temps que mai en tasques administratives i els departaments centrals no poden absorbir els dubtes i consultes produïdes a la xarxa.

No hagués estat més lògic informatitzar, formar i implantar els nous sistemes reductors de tasques a la Central i, quan aquests fossin viables, reduir el personal?

Tarragona, 18 de gener de 2007

Veure en PDF