Archivado en Comunicats, socio economic

CCOO ha resolt (II)

Paga de beneficis: més de 100 empleats/des gaudeixen ja d'aquesta paga.

Este artículo se publicó originalmente en

La Secció Sindical de CC.OO. de Caixa Laietana, va denunciar l’Entitat davant els tribunals,  l'abril del 2004, per l'incompliment del Conveni Col·lectiu en la qüestió de la paga de beneficis a cobrar al quart any de treball. CC.OO. va presentar Conflicte Col·lectiu i, tant en primera instància l’Audiència Nacional, com posteriorment el Tribunal Suprem, ens van donar la raó, obligant a la Caixa a pagar la paga de beneficis generada en el tercer any de treball.

La Caixa a contracor, i exigint a tothom un escrit demanant el compliment de la Sentència, l'ha pagat en el darrers mesos, des de novembre del 2005 fins gener o febrer de 2006, (en funció del moment que cadascú la va sol·licitar. )

Segons les nostres dades la Caixa hauria d'haver abonat a unes 108 persones la paga de beneficis, distribuïdes de la següent manera:

Personal dels Departaments Centrals

Personal de la xarxa d’oficines

22

86

TOTAL: 108

HOMES

53

DONES

55

També volem recordar que CC.OO. ha presentat un altre Conflicte Col·lectiu contra Caixa Laietana, sobre la mateixa qüestió per a tots els empleats i empleades entrats amb posterioritat a l’1 de juny de 2001 i fins al 31 de maig del 2004, perquè finalment cobrin també l’esmentada paga de beneficis.

Esperem que els Tribunals resolguin la qüestió amb el mateix criteri  i tots els empleats/empleades entrats en aquest període que haguessin estat en reducció de pagues gaudeixin de la paga que CC.OO. reclama. Les persones afectades superen en escreix les 110.

Et recordem que l’acció sindical de CC.OO., obté resultats positius per a tothom i estem engrescats en futures millores per a tots i totes. Per això et demanem el teu recolzament personal, la teva afiliació a CC.OO.

La força de CC.OO. és la teva afiliació. No ho dubtis, afilia't a CC.OO. !!!

Mataró, 12 d’abril de 2006