Archivado en Comunicats, Previsio Social

Aportacions als Plans de Pensions: la Caixa ens dóna la raó

La Caixa regularitzarà les aportacions al Pla de Pensions dels empleats i empleades que van causar baixa per maternitat/paternitat.

Este artículo se publicó originalmente en

El mes de desembre de 2004 aquesta Secció Sindical es va adreçar al Cap de Recursos, demanant-li la correcta aplicació de les aportacions al Pla de Pensions dels empleats/des que al causar baixa per maternitat/paternitat no se’ls hi aportava cap quantitat durant el període de baixa.

Ara, el Cap de Recursos, ens ha comunicat que, efectivament no s’havien fet les aportacions corresponents i ens donen la raó en aquest tema. La Caixa, a instàncies d’aquesta Secció Sindical de Comissions Obreres, procedirà a regularitzar totes les situacions, fent les aportacions adients a totes les afectades i afectats.

La present actuació de la Secció Sindical de CCOO farà també que, a futur, cap empleat/da vegi minvades les seves aportacions al pla de pensions per estar en situació de baixa maternal.

Confiem que la Caixa procedirà en breu a fer aquestes aportacions i detalli les quantitats brutes, per tal de fer les comprovacions pertinents. Us animem a trucar-nos per tal de explicar-vos personalment el vostre cas concret.

Com sempre restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

Mataró, 19.01.2005