Archivado en Comunicats, Ciberdrets, socio economic

CC OO i Associació d'Internautes

Comfia-CCOO rebutja el cànon proposat per la SGAE als discos durs i s'adhereix a la campanya dels internautes

Des que es va anunciar diumenge passat l'aplicació d'un cànon als discos durs per part de la *SGAE la comunitat internauta abanderada per l'Associació d'Internautes ha manifestat el seu rebuig frontal a tal mesura. Des de CCOO volem sumar-nos a aquest rebuig i manifestar la nostra disposició a secundar quantes iniciatives es plantegin des de la comunitat internauta per a acabar amb aquest despropòsit.

Creiem que és hora ja que des del Ministeri de Cultura es prenguin les mesures necessàries perquè aquest ens, la SGAE, deixi de crear alarma social, abans amb el cànon als CDs, ara amb el cànon als discos durs, demà amb que ens sorprendrà?

El desenvolupament de la societat de la informació no pot estar al servei d'uns interessos gens clars i en absolut públics, la cultura no es pot hipotecar al capritx mercantilista d'uns quants, la propietat intel·lectual ha d'estar protegida per la societat i no ser moneda de canvi d'uns pocs. Amb tot això pretén acabar aquest ens amb les seves desafortunades mesures, si no se'ls posa límit.

Des de CC OO estarem pendents a les iniciatives que des de la comunitat internauta es plantegin i serem part activa en les mateixes fins aconseguir aturar les mesures anunciades