Club de lectura feminista de la Federació

T´agrada llegir?

Club de lectura feminista de la Federació de SERVEIS de CCOO de Catalunya

PROPERA TROBADA

>> Cartell Club del 07/11/23

llibre:

Ellas hablan -

Miriam Toews

dia: 07/11/2023

hora: 16.00 a 18.00 h

lloc: sala formació 2a planta Via laietana, 16 BCN

Hem creat el Club de lectura feminista de la Federació de SERVEIS de CCOO de Catalunya, inagurat en l'acte federal #8M del 14 de març, Si vols formar part ens pots escriure a: dones.igualtat.serveis@ccoo.cat i cada vegada que ens reunim (cada dos mesos aprox) et convidarem perquè hi puguis participar.

Inaugurarem el Club, en l'acte federal #8M del 14 de març, amb el llibre Las Sinsombrero de Tània Ballò Colell, directora i productora de cinema i televisió, guionista i escriptora, on es recupera la memòria i els avatars de diverses dones, artistes i pensadores de la generació del 27. El seu llegat resulta determinant en la història del nostre país igual que el dels seus companys que van pertànyer a aquesta generació literària.

Per completar la trilogia tractarem també Las Sinsombrero 2. Ocultas e impecables i No quiero olvidar todo lo que sé. Las Sinsombrero 3

Formar part d’un club de lectura feminista és una experiència enriquidora on les participants a més d’ intercanviar opinions i establir vincles, poden formar-se i prendre contacte amb el feminisme.

>> Cartell Club del 01/06/23

LAS SINSOMBRERO - TÀNIA BALLÒ

Sin ellas, la historia no está completa

dia: 01/06/2023