#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

La Secció Sindical Estatal de Dia CCOO i la Federació Estatal de Serveis han decidit iniciar una sèrie de mobilitzacions durant aquest mes de març per deixar constància de la nostra disconformitat amb aquest ERO, a les quals es demana el suport del conjunt de les persones de CCOO.

El passat dia 22 de febrer es va constituir la taula negociadora de l'Expedient  de regulació d'ocupació (ERO) en l'empresa DIA, on la direcció  de l'empresa pretén una afectació de 2.064 persones, amb el tancament de 287 tendes de gestió pròpia, 3 magatzems afectant la seva activitat logística (Manises, Oviedo i Sant Antoni) personal de la resta de magatzems, centres regionals i de seu.

CCOO exigeix a l'empresa DIA que ha de retirar l'expedient de regulació d'ocupació perquè existeixen moltes preguntes en l'aire que no seran resoltes fins que se celebri la Junta d'Accionistes els propers 19 i 20 de març.

CCOO Serveis Catalunya

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.