#8M | 8 de Març de 2023, Dia Internacional de les Dones Treballadores ACTE FEDERAL 14 de març

Conveni Supermercats de Catalunya 2022-2025

Referència:

CCOO hem signat el Conveni de Supermercats de Catalunya per als propers 4 anys (2022-2025)

CCOO hemos firmado el Convenio de Supermercados de Catalunya para los próximos 4 años (2022-2025)

Conveni establiments financers: Ni pasto, ni agua para los camellos

Abans de la reunió d'ahir, 14 de març, s'han compartit diverses plataformes reivindicatives a la taula negociadora del Conveni Col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

- - - - -

Antes de la reunión de ayer, 14 de marzo, se han compartido varias plataformas reivindicativas en la mesa negociadora del Convenio Colectivo de Establecimientos Financieros de Crédito.

"Podríem fer una carta als Reis Mags però amb un IPC interanual situat al febrer en un 6%, les plantilles no necessiten populismes ni demagògia sinó que no se'n ressentin les butxaques"

>> Comunicat de la 3a reunió de la negociació del Conveni Establiments Financers (PDF cat i cast)

CCOO convoca una nova concentració davant calçats Marlo´s per exigir l´abonament dels salaris

Les empreses Ángel Rodríguez i Codica estan abandonant el seu propi negoci de calçats Marlo’s i les seves responsabilitats laborals, devent el sou de part de la plantilla des de desembre passat al que la Inspecció de Treball ha resolt que l’empresa compleixi l’obligació de pagament en temps i forma.

- - - - -

CCOO convoca una nueva concentración ante calzados Marlo's para exigir el abono de los salarios

Las empresas Ángel Rodríguez y Codica están abandonando su propio negocio de calzados Marlo's y sus responsabilidades laborales, debiendo el sueldo de parte de la plantilla desde diciembre pasado a lo que la Inspección de Trabajo ha resuelto que la empresa cumpla la obligación de pago en tiempo y forma.

Concentració divendres 17 de març davant la botiga de calçats Marlo’s, Av. de la Generalitat, 38, 08922 Santa Coloma de Gramenet, Barcelona a les 18 hores

Mediació Assegurances Privades - Comunicat 2 - 14/03/2023

CCOO presenta les seves propostes per al Conveni de Mediació d´Assegurances Privades

Amb data 14 de març s'ha reunit la Comissió Negociadora del Conveni de Mediació d'Assegurances Privades on CCOO-Servicios ha presentat la plataforma reivindicativa.

CCOO presenta sus propuestas para el Convenio de Mediación de Seguros Privados

Con fecha 14 de marzo se ha reunido la Comisión Negociadora del Convenio de Mediación de Seguros Privados donde CCOO-Servicios ha presentado su plataforma reivindicativa.

CCOO aconsegueix un acord que beneficia a les 680 persones afectades en l´ERTO a TELUS

A finals de febrer, la companyía TELUS comunicava al comitè d'empresa la intenció de fer un ERTO per a 680 persones durant un període d'un any.  Es tracta d'un call center subcontractat per a una gran tecnològica afectada per la crisi mundial del sector.

- - - - - - - - -

CCOO logra un acuerdo que beneficia a las 680 personas afectadas en el ERTE en TELUS

A finales de febrero, la compañía TELUS comunicaba al comité de empresa la intención de realizar un ERTE para 680 personas durante un período de un año. Se trata de un call center subcontratado para una gran tecnológica afectada por la crisis mundial del sector.