Archivado en Comunicats

2008, ANY CLAU PER NEGOCIAR ELS PLANS D'IGUALTAT

Comunicat Caixa Tarragona

Aquest 8 de març de 2008, la Comissió Executiva Confederal de CCOO vol reiterar i reforçar el seu compromís i responsabilitat amb l’avanç de les polítiques d’igualtat.

Com ja us vam explicar, el 22 de març del 2007 es va aprovar la Llei Orgànica 3/2007. L’article 45 d’aquesta Llei obliga les empreses de més de 250 treballadors a negociar amb els representants legals dels treballadors mesures dirigides a evitar qualsevol tipus de discriminació laboral entre dones i homes.

Des de la Secretaria de la Dona de CCOO us volem mostrar algunes dades de la nostra plantilla. Traieu vosaltres mateixos les conclusions.

Este artículo se publicó originalmente en

Per tant, són necessàries accions concretes per abordar la persistent desigualtat laboral entre dones i homes i de discriminació salarial. Malgrat que hi ha un important creixement de l’ocupació de les dones, el mercat laboral segueix caracteritzant-se per la segregació ocupacional que situa les dones en llocs i sectors amb menys valoració i qualificació.

Veure en PDF