Archivado en Comunicats, beneficis socials

La patronal de les TIC rebutja el diàleg social impedint tot acord i pretén, després d’any i mig, començar de nou les negociacions

CCOO considera que al sector de les noves tecnologies li manca una patronal moderna, seriosa i oberta al diàleg social

Després de més d'any i mig d'intenses negociacions, la Junta Directiva de l'AEC (Associació Espanyola d'Empreses Consultores) va decidir el passat 15 de juliol deslegitimar als negociadors que els representaven, rebutjant de ple el preacord aconseguit entre ells i les centrals sindicals CCOO i UGT.

pdf print pmail

COMFIA-CCOO denuncia l’actitud de la patronal de les TIC i confirma un cop més que al sector de les TIC (tecnologies de la Informació i la Comunicació) li manca una associació patronal moderna, que aposti fermament per una ocupació de qualitat i en condicions dignes i  alhora que treballi per l'eficàcia del servei i la regulació de tan estratègica activitat.

Després d'any i mig d'intenses negociacions, proposen “començar de nou”

Les direccions de les empreses que amb el seu consell, ajuda i guia, han d'assessorar al teixit empresarial espanyol per a obtenir major valor afegit, que amb la seva aportació han de recolzar a la investigació i innovació per a guanyar en competitivitat, desautoritzen a les persones en les quals han delegat durant 18 mesos i no ofereixen una altra opció que la de “començar de nou“.

COMFIA-CCOO prefereix pensar que la patronal ha gastat una broma, de molt mal gust, aprofitant l’inici de les vacances, però malauradament és de preveure que no es tracta de cap broma per la qual cosa COMFIA-CCOO iniciarà mobilitzacions en el sector a partir de setembre.

COMFIA-CCOO TIC

Infórmate