Archivado en Comunicats

Fusió sindical de COMFIA-CCOO del Grup Banc Sabadell i del Grup Banco Atlántico

15 01 05 Arran de la fusió de les dues seccions sindicals s´ha configurat una nova comissió executiva. (PDF:Cat. / Cast.)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

FUSIÓ SINDICAL DE COMFIA-CCOO DEL GRUP BANC SABADELL I DEL GRUP BANCO ATLÁNTICO

Després de la signatura dels acords de manteniment dels llocs de treball i homologació, que ordenaven la integració del Grup Banco Atlántico en el Grup Banc Sabadell, l’onze de gener, les comissions executives de les seccions sindicals de CCOO del Grup Banc Sabadell i del Grup Banc Atlántico van arribar a l’acord de fusionar totes dues estructures sindicals.

La reunió, que es va fer a Barcelona, tenia com a objectiu garantir la continuïtat del treball sindical que COMFIA-CCOO ha desenvolupat fins ara a ambdues entitats, aplicant criteris d’eficàcia i integrant la representativitat acreditada per les dues seccions sindicals.

La nova secció sindical mantindrà el nom de Secció Sindical de COMFIA-CCOO del Grup Banc Sabadell. Durant l’esmentada reunió es van elegir les persones que formaran el nou equip de direcció sindical.María García García desenvoluparà el treball de la Secretaria General i l’acompanyaran en les tasques de direcció catorze persones més que constitueixen la nova comissió executiva, que són:Francisco Arcas Martín (Màlaga)Natàlia Bahí Caner (Girona, Secretaria de la Dona)Jaume Balateu González (Sabadell, Secretaria de Finances)Josep Castells Badía (Barcelona)Goyo Escobar González (València)José María Granado Pérez (Sabadell)José María Jiménez Sánchez (Sabadell, Secretaria de Organització)Oscar Martín Díaz (Madrid)Miguel Angel Maderuelo Pérez (Madrid)José M. Moliné Regla (Lleida)Rafael Muñoz Moreno (Madrid)Joan Pujol Batalla (Sabadell, Secretaria de Salut Laboral)Justo Ruiz Rodríguez (Oviedo)Miguel Salas Yebra (Barcelona, Secretaria de Acció Sindical)

Els criteris que s’han fet servir per a l’elecció de les persones que dirigiran la política sindical en el Grup Banc Sabadell, han conformat una comissió executiva que, integrant àmbits territorials i àmbits temàtics, permetrà donar resposta i plantejar iniciatives al repte que comporta aquesta nova realitat: 9.927 persones empleades, 1.140 oficines i 1.974 persones afiliades.

Sabadell, gener de 2005