Archivado en Comunicats

La patronal de telemàrqueting dificulta l'inici de la negociació

Negociació del IV Conveni col·lectiu

En la reunió mantinguda el passat 22 de febrer la patronal ens nega els recursos necessaris per abordar la negociació del IV conveni estatal del sector de telemàrqueting. Veure comunicat en PDF-febrer 2007-

pdf print pmail

Per aquest motiu tots els sindicats que formem la taula de negociació hem mostrat el nostre rebuig a l'actitud de la patronal. Els sindicats no podem iniciar la negociació del conveni sense un mínim de recursos que garanteixin un procés de negociació en igualtat de condicions amb la patronal. I ells ho saben.

CCOO lamenta aquesta postura obstruccionista de la patronal i espera un canvi d'actitud per la seva banda que no permeti demores innecessàries en el procés negociador.

CCOO i la resta de sindicats esperem una resposta satisfactòria, en la pròxima reunió que tindrà lloc el dia 13 de març, que garanteixi afrontar la negociació d'un nou conveni per al sector en condicions òptimes.

Fins a llavors queda suspesa la negociació.

Febrer 2007
Agrupació de Telemàrqueting COMFIA-CCOO