ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

CCOO de Catalunya ha convocat assemblees arreu de Catalunya amb l’objectiu de preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre. Les assemblees tenen com a lema “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics” i tindran com a reivindicacions centrals l’augment de l’SMI, la derogació de la reforma laboral, el reforçament del sistema sanitari públic, la baixada de ràtios a l’educació i augment de les places d’FP, la consolidació i millora de les pensions, l’accés a l’habitatge, el reforçament dels serveis socials, la regulació del preu de la llum i el gas.

- - - - -

CCOO de Catalunya ha convocado asambleas en toda Catalunya con el objetivo de preparar una gran movilización que tendrá lugar en el mes de diciembre. Las asambleas tienen como lema “Disputamos los salarios. Defendemos los servicios públicos” y tendrán como reivindicaciones centrales el aumento del SMI, la derogación de la reforma laboral, el reforzamiento del sistema sanitario público, la bajada de ratios en la educación y aumento de las plazas de FP, la consolidación y mejora de las pensiones, el acceso a la vivienda, el reforzamiento de los servicios sociales, la regulación del precio de la luz y el gas.

• 4 de novembre. Reus, 11 hores. Redessa Tecnocampus, Avinguda de Bellissens, 40 ( amb Unai Sordo, Javier Pacheco i Mercè Puig).
  • 5 de novembre. Igualada, 10 hores. Museu de la Pell comarcal de l’Anoia, carrer del Dr. Joan Mercader, 1. (Cristina Torre, Josep Maria Romero, Alfred Simó)
  • 8 de novembre. Salt, 11 hores. Coma Cros de Salt, carrer Sant Antoni 1 ( amb Javier Pacheco i Belén López).
  • 9 de novembre. Lleida, 10.30 hores. Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (c. de Jaume II, 67 de Lleida —campus de Cappont—), amb Javier Pacheco i Cristina Rodríguez.
  • 9 de novembre. Mataró, 10.30 hores. Centre Cooperatiu Café del Mar, carrer Santa Rita, 1. ( amb Cristina Torre i Lalo Plata)
  • 15 de novembre. Vic, 10.30 hores. Edifici del sucre. Pl. 1 d’octubre (Sala Coll Bardolet). (Cristina Torre i Lalo Plata)
  • 16 de novembre. Terrassa, 10.30 hores. Factoria Cultural de Terrassa, carrer Egara 340 ( amb Javier Pacheco i Ivan Ramos).
  • 17 de novembre. Vilafranca del Penedès, 10 hores. Espai l’Escorxador, 19. (Cristina Torre, Josep Maria Romero i Albert Rodríguez)
  • 17 de novembre. Barcelona, 10.30 hores. Teatre Victòria, Avinguda Paral·lel, 67. (amb Javier Pacheco i Aurora Huerga ).
  • 18 de novembre. Les Franqueses del Vallès, 10 hores. Centre de Recursos Agraris (Can Ribas, camí antic de Vic, núm. 10) (amb Javier Pacheco i Lalo Plata).
  • 19 de novembre. Manresa, 10.30 hores. Espai Plana de l’Om, carrer del Born. ( Cristina Torre i Ivan Ramos)
  • 19 de novembre. Vilanova i la Geltrú, 10 hores. Masia d’en Cabanyes, Camí Ral, 3. (Aurora Huerga, Josep Maria Romero i Albert Rodríguez)
  • 26 de novembre. Sant Joan Despí, 10 hores. Auditori Mercè Rodoreda (Carrer Major, 69).  (amb Javier Pacheco i Josep Maria Romero).

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona