Plenari

Plenari del Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis de Terres de Lleida

El 16 de gener, va tenir lloc a la seu de CCOO de les Terres de Lleida, el plenari anual del Sindicat Intercomarcal de Serveis de Lleida. Hi estaven convocats una vintena de delegats i delegades, i la reunió es va fer amb l’objectiu de repassar tot allò que ha succeït durant l’any en aquest sector.

Este artículo se publicó originalmente en LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

La responsable de Serveis de Lleida va fer una valoració de la feina realitzada durant l’any 2019, pel que fa a eleccions sindicals, negociació, acció sindical, formació i mobilitzacions, entre altres aspectes.
El secretari general de Serveis de CCOO de Catalunya, Luis Jiménez, va fer una anàlisi del context de l’any 2019 a escala política i econòmica i també va explicar els reptes que s’han marcat per a aquest 2020.