Dijous 22 de setembre - MANIFESTACIÓ A LLORET DE MAR

PER UN MODEL TURÍSTIC QUE RESPECTI ELS DRETS LABORALS

Dies enrere s'han produït a Lloret uns fets en els que ha quedat de manifest allò que des de la Federació de Serveis de CCOO de manera implícita hem vingut denunciant durant molt de temps, l'actual model turístic de les nostres comarques sustentat principalment en un turisme de baix cost, més tard que d'hora comportaria situacions com aquestes, els principals propulsors d'aquest tipus de turisme són empreses només preocupades per recollir beneficis immediats retallant els drets laborals, sense fer inversions per millorar les instal·lacions, sense impartir formació als treballadors i treballadores del sector. La passivitat amb la que han actuat les diferents administracions també ha contribuït a consolidar aquest model turístic.

Des de la Federació de Serveis de CCOO volem remarcar que aquesta situació no és només un fet local, és una qüestió de model econòmic i productiu en el sector turístic a les nostres comarques i a tota Catalunya, és un sector cabdal i que per tant pot tenir repercussions importants en altres sectors si no es corregeix de manera urgent aquestes carències.

Per aquestes raons, et conviden a participar a la manifestació que el proper dia 22 de setembre a les 16.30h hem convocat a Lloret de Mar en defensa de un model turístic sostenible i que respecti els drets laborals de treballadors i treballadores del sector.

CCOO Serveis Comarques Gironines

T'informem que el proper dia 22 de setembre a les  16.30h  hem convocat una manifestació a Lloret de Mar en defensa de un model turístic sostenible i que respecti els drets laborals de treballadors i treballadores del sector.
La marxa comptarà amb la presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.
Si pots PARTICIPA-HI!
Inici 16.30 h davant de l'Hotel Marina Sand (abans Selvamar), a l'Avinguda Vila de Tossa, 51, de Lloret de Mar.