CCOO denuncia que mentre l'activitat turística a les comarques gironines s'incrementen, l'ocupació i les seves condicions es redueixen

En roda de premsa el Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis de les comarques gironines ha fet un balanç de l'activitat del sector turístic a les comarques de Girona durant el 2014 i el primer quadrimestre del 2015 on ha denunciat que l?increment de visitants i pernoctacions no s'ha vist reflectit en més ocupació.

CCOO ha denunciat que en el 2014 es va registrar un increment considerable de visitants i pernoctacions a les comarques gironines i en canvi es van destruir llocs de treball (-238), també s'ha denunciat que la contractació que es fa és en precari i a temps parcial pel que es constata malauradament que el sector continua fent una aposta per la quantitat i no per la qualitat, per l'externalització de serveis que empitjoren les condicions de treball i salarials de les persones afectades.

CCOO Serveis Catalunya

Bartomeu Compte, secretari general de la Unió Intercomarcal CCOO comarques gironines

Josep Maria Montalbán, secretari general de la federació de CCOO Serveis de Girona