ESTALVI: exigim un conveni just i sense retallades! - AHORRO: ¡exigimos un convenio justo y sin recortes!

Concentració davant CaixaBank
Proper divendres 29 de gener  a les 10 h
Av. Diagonal, 621-629 (Barcelona)

Ens trobem immersos en la negociació dels tres grans convenis del sector financer (els de banca, estalvi i rurals; el de financeres ja es va tancar el passat mes de desembre). Portem ja més d'un any de negociació i la reducció de l'ultractivitat a un any que va imposar la Reforma Laboral del PP planeja com un voltor sobre les negociacions.

Com sabràs, la negociació més difícil i complexa és la que s'està produint a estalvi (i el que succeeixi a estalvi afecta directament també a banca i rurals) on la posició de l'ACARL d'un absolut immobilisme i enrocament en uns plantejaments que semblen més propis de l'època feudal, ens situen en un moment d'absoluta i ferma confrontació.

Tenint en compte això, convoquem a la concentració que tindrà lloc el proper divendres 29 de gener de 10:00 a 11:30 h davant de la seu central de Caixabank a l'Av. Diagonal, 621-629 de Barcelona. A les 11:00 h d'aquest dia, Caixabank farà a la seva seu la presentació de resultats de l'exercici 2015.

CCOO Serveis - Sector Financer Catalunya

- - - - - - - -

Nos encontramos inmersos en la negociación de los tres grandes convenios del sector financiero (los de banca, ahorro y rurales; el de financieras ya se cerró el pasado mes de diciembre). Llevamos ya más de un año de negociación y la reducción de la ultractivitat a un año que impuso la Reforma Laboral del PP planea como un buitre sobre las negociaciones.

Como sabrás, la negociación más difícil y compleja es la que se está produciendo a ahorro (y el que suceda a ahorro afecta directamente también a banca y rurales) donde la posición de ACARL de un absoluto inmovilismo y enroque en unos planteamientos que parecen más propios de la época feudal, nos sitúan en un momento de absoluta y firme confrontación.

Teniendo en cuenta esto, convocamos a la concentración que tendrá lugar el próximo viernes 29 de enero de 10:00 a 11:30 h ante la sede central de CaixaBank a la Avda. Diagonal, 621-629 de Barcelona. A las 11:00 h de este día, Caixabank hará en su sede la presentación de resultados del ejercicio 2015.

CCOO Serveis - Sector Financer Catalunya