Els propers 19 i 20 de març coincidint amb la Junta d'accionistes de l'empresa i la paralització de les negociacions de l'ERO

CCOO convoca vaga i noves concentracions davant DIA per la greu incertesa en el futur

Coincidint amb la Junta d'accionistes de DIA, CCOO convoca per al proper 19 de març una nova concentració a Barcelona (c/Rocafort, 39-41, de 12 a 14 hores) i per al dimecres 20, una jornada de vaga parcial en dos torns (de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores). CCOO intensifica les mobilitzacions davant la manifesta intenció de DIA de paralitzar la negociació, cancel·lant la reunió prevista pel 19; en no passar informació i reduint les seves pròpies propostes.

Des de la presentació de DIA de l'ERO el passat 22 de febrer, CCOO ha manifestat la seva disconformitat, ha sol·licitat la seva retirada a causa de la falta d'informació davant un futur incert que pot aclarir-se en la Junta d'accionistes dels propers dies 19 i 20 de març.

Continuant amb les concentracions iniciades el passat 8 de març i 13 en setze localitats de tot l'estat, entre elles Granollers i Girona, demà dimarts 19 està prevista una nova concentració a Barcelona davant la tenda de c/Rocafort, 39-41 de 12 a 14 hores.

Per al dimecres 20 la plantilla de DIA està cridada a una jornada de vaga parcial en dos torns (de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores) i en una massiva mobilització enfront del lloc on se celebra la Junta d'Accionistes a Madrid.

CCOO confia que la pressió exercida porti a les Direcció a retirar les seves pretensions i aclarir el futur de l'empresa. Aquesta pressió ja ha comportat aconseguir la reducció de la pretensió inicial de persones afectades, de 2.064 a les 1.668 que indicava en les reunions de la setmana passada.

És important recordar que estem parlant de la cadena de supermercats amb la segona major quota de mercat, amb un 7,5%. Per tant, parlem d'una empresa amb molt valor que ha estat molt mal gestionada i que necessita una plantilla suficient i qualificada per ser viable a mitjà i llarg termini.

CCOO Serveis Catalunya

>> 19 de març - concentració a Barcelona davant la tenda de c/Rocafort, 39-41 de 12 a 14 hores.

>> 20 de maç - VAGA de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores.