Calendaris Laborals per a l'any 2009 a Catalunya i estatals
COMFIA-CCOO inicia el seu procés congressual cridant a la participació als més de 24.000 afiliats i 2.200 delegats
"Aquí trobareu els documents de les conferències d'agrupacions i territoris de COMFIA Catalunya."
26.06.08.- La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) fa públic el seu compromís per abordar les conseqüències de les dificultats econòmiques que afecten als sectors que representa.
DOCUMENTS 3r Congrés COMFIA-CCOO Catalunya en .pdf
DOCUMENTS en PDF DE LES CONFERÈNCIES TERRITORIALS:
III Conferència COMFIA-CCOO Comarques de Tarragona -06/10-
III Conferència COMFIA-CCOO Terres de Lleida -23/09-
III Conferència COMFIA-CCOO Girona -09/09-
DOCUMENTS en PDF DE LES CONFERÈNCIES SECTORIALS:
III Conferència Agrupació de les TIC -02/10-
II Conferència Sectorial d'Oficines i Despatxos -03/10-
II Conferència Agrupació de CONTACT CENTER -06/10-
IV Conferència Agrupació d'Estalvi -07/10-
II Conferència Agrupació de Banca -08/10-
IV Conferència Agrupació d'Assegurances -09/10-
Signat el preacord del Conveni dAssegurances
El 29 de juliol es va signar el preacord per al Conveni d'Assegurances per part de COMFIA-CCOO i FES-UGT i les patronals UNESPA i AMAT, amb el compromís de procedir a la redacció definitiva per al mes de setembre.
INDRA continua amb el seu 'tarannà' antisindical i intenta impedir que COMFIA-CCOO realitzi campanya electoral
Un altre atac d'Indra a la llibertat sindical aquest cop a Barcelona en el grup Indra, al no permetre el repartiment de propaganda electoral a l'empara de l'article 9.1 de la LOLS.
CCOO considera que al sector de les noves tecnologies li manca una patronal moderna, seriosa i oberta al diàleg social
Després de més d'any i mig d'intenses negociacions, la Junta Directiva de l'AEC (Associació Espanyola d'Empreses Consultores) va decidir el passat 15 de juliol deslegitimar als negociadors que els representaven, rebutjant de ple el preacord aconseguit entre ells i les centrals sindicals CCOO i UGT.