El divendres 20 convocada vaga parcial en el servei d´atenció al client del Grup Zurich

CCOO convoca mobilitzacions a ServiAide (Grup Zurich) per aturar l´acomiadament de 224 persones

ERO ServiAide Grup Zurich 224 acomiadaments

Iniciades les negociacions de l’ERO a partir de la documentació i argumentació presentada per l’empresa, CCOO a la mesa negociadora manifesta que hi ha marge per reduir considerablement el nombre de persones afectades davant els plans de negoci del grup Zurich. Per això CCOO ha convocat vaga parcial de 4 hores pels propers diendres 20 de setembre i concentracions davant ServiAide a L'Hospitalet pels propers 24 i 25, per forçar un canvi en les pretensions de l’empresa.

CCOO comunica que en les sessions negociadores realitzades, l’empresa ha anat modificant les seves propostes trobant-se en aquest moment amb un increment en les indemnitzacions que ofereixen i una lleu rebaixa de les persones afectades, on ha indicat la possible reubicació d’una trentena de persones en altres empreses del Grup.

CCOO destaca que és paradoxal que una empresa que té una campanya amb el lema “MujeresImparables” plantegi la mesura que afecta la desaparició de 224 llocs de treball dels que 185 (el 82%) són dones.

CCOO Serveis Catalunya

AGENDA

Divendres 20 de setembre a les 9 hores Diagonal, 427 BCN concentració amb recorregut entre seus de Zurich:

A  les 9 hores davant Diagonal, 427 per anar a c/Aribau, 197 i pujar fins a Via Augusta 200