Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.
-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

L'acte de conciliació al Departament de Treball de Tarragona s'ha plantejat davant la sol·licitud de ClaroSol de declarar il·legal la vaga per falta de motius en principi. Després d'exposar abastament la situació laboral s'aconsegueix un compromís de l'empresa d'obrir una mesa de negociació, el proper 16 de maig, amb la supervisió del Departament de Treball, que ha de portar a la millora i homologació de les condicions de treball actuals abans del proper 18 de juny.
-----
El acto de conciliación en el Departamento de Trabajo de Tarragona se ha planteado ante la solicitud de Claro Sol de declarar ilegal la huelga por falta de motivos en principio. Después de exponer ampliamente la situación laboral se consigue un compromiso de la empresa de abrir una mesa de negociación, el próximo 16 de mayo, con la supervisión del Departament de Treball, que ha de llevar a la mejora y homologación de las condiciones de trabajo actuales antes del próximo 18 de junio.

CCOO Serveis Catalunya