Dimarts, 3 d'abril, a Barcelona #Lote22 MANIFESTACIÓ i ASSEMBLEA del sector de la restauració de l'aeroport d'El Prat

CCOO de Serveis de Catalunya informa que el dimarts, 3 d'abril, està convocada una manifestació i una assemblea a Barcelona dels treballadors i treballadores d'hostaleria de l'aeroport de Barcelona (el conflicte del #Lote22).

Des del passat 24 de març estan en vaga indefinida -amb un seguiment del 100%- contra la divisió que AENA ha realitzat dels establiments de restauració que operen a l'aeroport de Barcelona, i que suposen una amenaça molt seriosa de devaluació de les condicions de treball.

La manifestació es desenvoluparà dimarts, d'11 a 13.00 hores, des de l'avinguda Diagonal amb el carrer Bruc fins a la Delegació del Govern (al c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria).

L?assemblea es farà dimarts, a les 16 hores, a la sala d?actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16). Amb una previsible assistència de prop de 300-400 persones, hi assistiran responsables d?Hostaleria de CCOO de Serveis (Daniel Ortega, Paco Galván) i de la Federación de Servicios de CCOO.(Gonzalo Fuentes, Antonio Ruda), així com responsables polítics amb els quals s'han mantingut contactes institucionals (César Ramos, Jordi Terrades i Lídia Guinart (PSC)). Abans de començar, sobre les 15.45 hores s?hi atendrà els mitjans de comunicació que ho demanin.

Agenda:

Dimarts, 3 d'abril, de 2018 - 11 hores (manifestació) - Av. Diagonal amb c/ Bruc. Barcelona

15.45 hores (declas); 16 hores (inici assemblea) - Sala d'actes CCOO - Via Laietana, 16, planta baixa. Barcelona

RESTAURACIÓ EL PRAT.- Vaga indefinida des del dissabte 24 de març.
>> Més informació

Accions convocades:

• dimarts 3/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des d'Av. Diagonal  / C/Bruc fins a la Delegació del Govern al carrer Mallorca (Barcelona) i a les 16 hores ASSEMBLEA a Via Laietana, 16 Sala d'actes seu de CCOO Catalunya
  • dimecres 4/04: de 10 a 12 hores, CONCENTRACIÓ a la seu de l?empresa PANSFOOD, c/ Alcalde Barnils, s/n (Sant Cugat del Vallès).
  • dijous 5/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des de Les Rambles (font de Canaletes) fins a la plaça de Sant Jaume (Barcelona).